21) Pass

Evo da proslavim sa svima vama, vjernim mi citateljima da sam napokon postao clan interaktivne svjetske zajednice vorld vajd veb. Doso internet u kucu. Masala, nek je hairli, rece uposlenik vodafon fastweb-a, zacu se klik, a internet modem zazuja domom u Trstu. Nije zazujo, al bi bilo ok da jest, kao i svi pravi kucni elektronski uredjaji.

Upravo se vratih sa prve noci TFF (trieste film festivala) kojeg su otvorili (u zabavnom dijelu programa) otvorili izvjesni dj shantal i bukovina orkestar – disko partizani (kako sebe ili se zovu). To je ustvari neki substitut MSR-a i djelom Bregovica i haj nisu losi..skace se, veselo.Malo truba, malo bubanj, harmonika i eto zabave. Samo su uglavnom slovenci, njemci/austrijanci, a dje ce oni svirat sevdah, cigansku muziku i tako to? A mi ko prava dijaspora, ruke visoko kad zasvirase fato mori dusmanke, lele dusmanke..kako li ce bit kad Halid dodje.Jedva cekam.Ah ne spomenuh da sam novinar i da i ja napokon imam pass, arane!Pa evo da opravdam taj pass, arane!

Inace ovaj dj shantal je ustvari onaj koji je potpisan kao "muzika" u filmu Borat. I jos jedno inace, u Italiji almost niko ne zna za Ali G-a, Borata, Brunu, Sasu…film se nije i niti ce se prikazivat. Valjda zato sto je uvreda za neke zemlje, pa eto da Italija ne ucestvuje u tome? A meni je ustvari taj film uvreda za USA, jer su svi "normalni" i "odgojeni" i "kulturni" i "uceni" bjezali od jare Borata i jedine dvije tolerantne skupine (subkulture) u cijelom filmu su bili kurve (politicki korektno: prostituke, dame noci) i pederi (poiticki korektno: gay komjuniti).Evo me bogami ko pravi blogger…vecer, ja nesto kontam i onda to stavim na papir.Pa onda vi to citate. 

2 komentara

  1. Imao sam priliku da prisustvujem raspravi nekolicine antisemitski orjentisanih kolega koji čudu nisu mogli da se načude kako to da Saša Koen kao Borat onako govori o jevrejima, kad je i sam jevrej.

    Nemam pojma, iako je fakat pravo zadovoljstvo našupat kretene, pa kako god, nekako uvijek ostane određen osjećaj praznine, ako ne skontaju da je zajebancija na njihov račun.

Komentariši