19) zdravo drugari

nije me bilo, a ustvari me bas tad bilo kad me nije bilo.Ma evo da se kratko javnem, cisto da znate da sam stigo…Sve normala, valja opet pritusnut prekidac u vugla…tri sedmice u bonsi bijahu posve relax, sa puno spavanja i uzivancije arane. A sad opet ustajanje, pricanje o skoli i skolskim zadacima, ko je kako i koliko uradio. Srednja oca mi, srednja skola. I sad se svi nesto smiju i grle i kao mi smo jedni drugima nedostajali…pa kacemo sjest i pricat. A kad me pitaju kako si proveo hollidays…e ta je najbolja. Onda ti kazes da je bilo great, da si spent it sa svojim dragim friends and familly. Onda oni kazu, jeli bilo uzbudljivo!!!Ja kazem ma naravno, snijeg je padao, bilo je divno…A vamo minus udario, bljuzga, mokre noge, grcenje tijela u beznadeznom pokusaju da zadrzi bar malo topline sto se zadrzi pri izlazu iz stanova pregrijanih centralnim grijanjem. Pa onda kazu kako jedva cekaju da vide slike. Haj dobro, pokazo bi im ja, al neam…jer nisam uzeo od klemensa. Tako da nista od toga. Svima je super sto je snijeg padao, jer to tako treba za Bozic. Meni nije bilo super sto je snijeg padao jer je prije toga padala kisa a to opet znaci da nece biti snijega nakon sto padne, nego samo neke guste lokve. Al eto, fino je danas zavrsio dan…polozio sam jos jedan ispit-marketing. A.

 

4 komentara

Komentariši